090407

Äntligen kan jag sitta ner och bara ta det lungt! Vi är nämligen färdiga för idag. Så nu sitter jag och läser igenom alla bloggar jag följer. Det är faktiskt roligt att läsa om andras vardag, liv och drömmar. Det piggar upp en och tja, stärker en lite :) Det är skit kul också att läsa när det har gått bra för andra under dagen och sådant! ^^ Men men, vissa dagar är bättre än andra eller hur?

Jag undrar om min svenska lärare kommer godkänna min uppsats, har ju bara en halv A4:a sida men det får duga. Jag hade typ 10 sidor fakta men det visade sig att det nästan stod samma sak på sidorna. "Ursprung Mexiko" "Små, äppelformade huvuden", ja typ sånt. Men men. Hon får minsjäl ta vad jag ger henne! XD

Jag läste för en stund sedan en av mina favorit bloggar: www.emmasgarderober.blogg.se , den är himmla bra! ^^ Får många bra tips om kläder och sådant skojsigt där och alldeles nyss la hon upp ett inlägg om en bikini som jag blev helt förälskad i. Tänk att se mig i en marinblå och vit randig bikini på standen i spanien. Ohh ja, jag kan se det framför mig! Helt klart ett måset köpa! ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0