090408

Nu har vi jobbat färdigt för dagen, det blev ganska tidigt idag ( Vilket är skönt! ). Mitt rum är faktiskt städat för en gångs skull, nu ska jag bara försöka att ha det så xD Jag är inte så ordningssam av mig direkt. Men nog om det.

Vad har ni hittat på idag? Jag kunde ha gjort så mycket roligare saker än att städa. T.ex. åka och bowla med Angelica, Shoppa inne i stan. Men trots det så valde jag att städa. 500 kronor ner i fickan min är inte något bara! ^^ Så lite shopping ska det bli på lördag, och nästa månad som vanligt! :) Ikväll ska pappa, mamma och jag åka och äta på MAX! Det är svin goda hamburgare där *dregla*. Mums, längtar som fan! ;)

Kommentarer
Postat av: evelina

svar: ja :) allt fint annars? :)

2009-04-08 @ 16:42:05
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0