090409

Godmorgon min älskade blogg!
Solen skiner och fåglarna kvittrar. Daggen börjar lämna gräset just nu. Det är helt klart tecken på att det kommer bli en underbar dag idag! ^^ Vad bra eller hur?

Idag behöver jag inte städa så särkillt länge som tur är. Mamma och pappa ska ju bort ikväll. Men mitt rum ska total rensas på sånt jag itne använder. Jag har typ inte rensat där sen jag var liten så det finns en massa prinsses saker och sådant men det ska jag ge bort till lilla Olli. Jag gav henne min prinsses klänning föra veckan som jag köpt i Paris när jag var liten och nu vill hon inte ta av sig den, hihi :) Alltid lika kul att höra på efterhand att hon älskade sakerna. Den här gången blir det ett litet prinsses skrin med smycken i, barbie docker och lite sådant skojjsigt för dem som är små :)

Jag får väl göra om min uppsats också. Jag tror nog inte Christel (min SV lärare) godkänner att uppsatsen är på en halv A4:a sida. Så ska försöka att göra den lite längre ikväll :) Utöver det ska jag inte göra så mycket ikväll. Kolla runt på olika butikers hemsidor, läsa bloggar och lite sådant :) Vad ska ni själva hitta på?

Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

ja, söt som socker är han :-D

2009-04-09 @ 12:28:50
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0