090414

Nu har jag kommit hem från skolan och väntar på att mamma ska vara färdig med maten. Har hjälpt henne lite med det lilla som fanns kvar så nu ska bara köttet stekas. Ska bli skönt att få lite mat i magen för den är just nu två saker! 1. Nervös 2. Hunrig. Nervosiveten är för att imorgon är det prov i SO vilket alla trodde var på torsdag så jag har bara idag på mig att träna till det. Plus att jag måste skriva om min uppsats. Hon tyckte det lät lite väl lite med en halv A4:a sida. Och det var då det slog mig. Jag kan ju bara skriva det på vanligt papper istället för på en dator. Det blir ju automatiskt mer då! ;) Så smart jag är (A) Jag måste även planera med mina föräldrar eller mormor, syster eller någon som kan skjutsa Rambo älsklingen till skolan på tisdag, klockan 12:10 ska han vara där. För då är min redovisning av min uppsats och jag är först ut! Skönt så jag får det överstökat, hihi :)

Nu ska jag ta och äta, sen ska jag lägga in lite bilder på datorn som jag och kussen tog i söndags. Och sen är det bara plugg som gäller för mig, tyvärr. Bloggen får lida idag av det (TYVÄRR!). Men jag ska försöka att blogga lite då och då ändon! ^^ Och jag ska framför allt försöka att lägga in lite bilder oftare. Det kommer och går det där. Ibland lägger jag in i varje inlägg och ibland orkar jag bara inte. Hihi men kameran är död! Så måste ladda den också ;)
 Vi hörs snart igen. Puss hej <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0