090415

Idag slutade jag skolan för 1 timme och 20 minuter sedan ungefär :) Igentligen slutar jag 15:00 men ja, vi hade en massa hållor idag. Skönt som fan! :) Rasse ringde sin pappa och sa att han skulle hämta honom och Johan. Så jag och Hanna hänkade på hem till Marieholm, skit shysst av Dhan att skjusta oss! :D Så nu sitter man här hemma.

Jag får göra om min  uppsats igen?! Jobbigt som fan, det blir väl 3:dje eller 4:de gången nu. Men ska bara katergorisera innehåller och sådant. Sen är jag färdig, men jag orkar verkligen inte skriva om allt! Buhu, stackars mig. Att jag alltid ska missa den viktigaste raden i informationen! -.-

Det possitvia med denna dagen;
1. Mamma har sattit kameran på laddning så bildena kommer om någon timme :)
2. Jag kände att det gick jäkla bra på SO provet.
3. Vi hade bara 1 ½ lektion.
4. Jag tror jag är kär, hihi (A)

Nu ska jag gå och äta lite granna tror jag, är svinn hungrig! Lunchen hann jag ju aldrig äta i skolan, fast det gör inget. Den maten är ändon så svinnit  äcklig! Ni kan ju inte ha missat artiklen: Kattmat bättre än skolmaten?!

Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

Jag har clips! Det kan man ta ut när man vill och sätta i när man vill. Det är skönt att slippa sova i det och slippa ha det i när man ska duscha och tvätta håret. Jag limmat också förut men det var hemskt! Kommer aldrig göra om det, det lossnar ju hela tiden, också är det bara bökigt och ivägen i vissa tillfällen!

2009-04-15 @ 11:28:37
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: hanna

veeem ? :D

2009-04-15 @ 11:34:35
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

Nemen köp med clips då :)

2009-04-15 @ 11:40:32
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: Anna j.

hih jag har påååsklooov :D

Men jag måste fortfarande plugga ._.

2009-04-15 @ 11:41:33
URL: http://annajin.blogg.se/
Postat av: bbellahh

Fin blogg!

Vad bra att det gick bra på provet, och det är så mysigt att vara nykär :)

2009-04-15 @ 13:19:56
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0