090420

Dagen idag har varit underbar! :) Hanna hängde med mig hem från skolan, vilket var skit bra! Behövde verkligen öva in stegen, så vi gick igenom dem och lite sådant så dem sitter lite bättre nu iallafall. Utöver det så solade vi, lekte med vovvarna, dansade mera, åt billys panpizza och lite sådant :) Sen vid halv sex kom hennes pappa och hämtade henne för hon skulle äta och jag med. Så hon åkte hem och jag åt här hemma. Pasta sallad, mums! ^^ Chrystian ringde också och frågade om vi skulle va lite grann, och så kom han hem hit och vi har suttit och pratat och lite sådant :P DEn klant skallen tappade cocan på vägen! -.-

Utöver detta så har jag fått hem en lapp om sommarjobb. Så klart är jag intresserad så jag ringde in dit men det var för sent tydligen för dem svarade inte. Så jag ska försöka ringa dem imorgon efter skoltid. Höra lite om lönen, jobbtider och sådant först innan jag säger ja. Men vet ju aldrig, kanske är värsta dåliga tiderna och skit liten lön! Men ja, hoppas på det bästa :)

ssdgd

Kommentarer
Postat av: hanna

vad var det för jobb ?

2009-04-21 @ 17:11:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0