090424

Hej hopp allihop!
Jag bloggade ju inget igår, tråkigt :( Eller jo, ett inlägg. Alltid något?! x) men jag hade inte tid efter att jag kommit hem från dansen, jag åt sen somnade jag direkt! Var så trött alltså! Men nu är jag skit pigg och utvilad, lite ont i huvudet men ja, man kan ju inte få allt :P

Idag är planerna hittills; Skola, hem, shopping med mamma (eventuellt!). Så ja, min dag ser bra ut hittills :) Mitt kort är laddat med ca 1300 kr så ja, det passar mig utmärkt! ^^ Ska köpa lite smått och gott, byxor, tigths och lite sådant :)

Måste gå nu, men ska försöka att blogga efter att jag kommit hem om jag nu hinner det. Puss

dsg

Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

Har du inte tomater? :O haha!

har ni också underbart väder?

2009-04-25 @ 10:22:03
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0