Dagens outfit 10/4

sf
Jao, så här ser jag ut idag. Ett par mörk blåa jeans som jag köpt av min älskade syster. Ett långt vitt linne från Halens och en blå topp från min syster. Till det hade jag solglasögon, övertröjan ni ser på bilden och en svart liten väska.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Har inget att göra här hemma, och jag har ingen lust att gå ut och tvätta bilarna. Utan det tror jag att jag gör på söndag, vet inte varför just den dagen men ja det får bli då :) Hihi, 200 kr för det är ganska saftigt. Ville först ha 400 kr men ni vet pappa tyckte det var för dyrt "/ Så jag nöjer mig med 200 kr. Det är ju alltid något. En ny topp från Gina tricot kanske. Hittade en super fin topp där idag men jag var tvungen att avstå för att kunna köpa en annan grejj. Men ja, den står högt på listan tills nästa gång! ^^ <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0