Dagens outfit 11/4

dsf
Så här ser jag ut idag då rå :) Dem slitna jeansen från Gina Tricot och den vit/grå randiga t-shirten från H&M. Till det har jag en söt liten vit jacka och vita ballerina skor.

Jag är färdig med det mesta av mina sysslor och tack o lov för det! Ska bara städa min systers rum + garderob och sen ska jag bara tvätta + städa audin. Sen kan jag ta ledigt resten av dagen för att antingen gå ut och sola eller bara njuta av solen med en bok där ute. Bilen kommer väl ta ca 3 timmar (om inte mer!) och Nathalies rum + garderob tar väl en halv timme. Så vi hörs när jag är färdig med det ;)

Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

den var också fin!

ja, köp den med tycker jag :)

2009-04-11 @ 12:08:26
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0