Dansuppvisning

Shit, har fått mejl från min älskade dans lärare Anette för ett tag sedan, vi ska ha uppvisning den 15/5 eller den 16/5, det är inte riktigt bestämt ännu. Men det värsta är! Jag kan ju inte dansen än! Jag och Hanna är lite så små slöa med att öva in den så ja, vi får ta ut tummen ur röven och köra igång sten hårt med träningen annars kommer vi göra bort oss helt på uppvisningen och det blir inte kul. Vi har ju alla fall en bra låt att dansa till: Feel the nocie tror jag den hette, vad de det Hanna? Aja, den är skit bra! Och våra outfits är inte dåliga dem heller! :) Vita byxor, röda shjortor, slipar och coola hattar! ;) Och till det några snygga skor. Har inga hittills så jag försöka vinner ett par super snygga converse i Kenzas tävling men om jag inte vinner så får jag ta och pallra mig iväg till en sko affär och köpa ett par i värsta fall. Ja, men jag längtar satan tills uppvisningen och sen är det ju dags att sluta skolan och sen är det dans läger i sommar! Fett kul kommer det bli! :)

Jag börjar även bli trött på min bloggs layout så jag håller på att mixa upp något snyggt, fräscht. Ja, något annorlunda, något som ingen annan har. Men det kommer ta lite tid så ni får ursäkta om det kommer se lite rörigt ut på bloggen lite då och då. Men det löser väl sig :)

Ja, just det. Jag försökte fota dagens outfit men mina foton blev inge bra så jag skriver bara vad jag hade på mig så får ni fantisera fram dem. Hihi, alltid bra att träna sin fantasi? ^^ Okej nu kör vi då! Vi börjar med svarta strumpor och därpå ett par mörk gråa jeans. Ett vitt linne går nedanför rumpan och ovanpå linnet har jag en T-shirt kofta som är svart och grå randig. Hihi, nu ser nog eran fantasi lite knasig ut men det var så jag såg ut idag iallafall. Och jag är ju inte speciellt normal av mig heller ;)

Jag är inte det minsta trött ännu så ni kommer förmodligen höra mer av mig ikväll/ inatt. Hihi, vad roligt va? ;)

Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

Ja, men precis!

Och idag har jag nog haft den stressigaste på länge :-D♥

2009-04-08 @ 23:26:36
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

Ja, men faktiskt :-)

vad ska du göra imorgon då? ♥

2009-04-08 @ 23:37:20
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0