Fredag morgon

Godmorgon! ^^
Klockan är snart halv sju och jag är färdig för ännu en dag i skolan. Fast idag slutar vi vid 12:15 så det är inte så farligt :)  Men ska fjäska lite för idrotts läraren så jag och Hanna får gå tidigare så vi hinner med bussen vid 12:10. För då är vi hemma mycket tidigare än annars. Men oftast går det inte att fjäska för henne, men med Tyska läraren går det! Hihi :) Jaja, jag får väl se vad som händer. Annars idag är dagens planer att först och främst städa huset som jag gör varje fredag och sen ska jag koppla av med en kopp te framför TV:n. Hur ser er dag ut då? :)

Nu måste jag rusa ner till skolan för att ta bussen därifrån till min egen skola. (hihi låter lite fuckt up eller? XD) Men jag bloggar så fort jag kommit hem. Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: sara

Hej!

Är du intresserad av att vinna en bloggdesign?

Iså fall gå in på min blogg och tävla!

2009-04-17 @ 11:25:57
URL: http://absolutesara.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar: jag har nyss kommit hem från en kompis, lite seg sådär eftersom vi inte somnade förrän halv 5 imorse :D

vad ska du hitta på idag då?

2009-04-17 @ 13:01:18
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0