Godmorgon darlings :)

Godmorgon sötnosar! :)
Sovit gott? Idag är det dags för skola igen. Tråkigt men måste ju gå dit. Förutom det så har jag inga planer inför ikväll så det blir väl mest göra om uppsatsen (om jag nu måste jag ska fråga henne idag.) och mysa framför TV:n antar jag ;) Vad ska ni hitta på då?

Som ni vet så hinner jag oftast inte blogga på morrnarna. Det beror främst på att jag inte vill stressa mig igenom min morgon och lite sådant. Men idag blev jag färdig på en kvart! Helt otroligt, så nu sitter jag här. Färdig klädd, sminkad, fixat hår,  tagit fram allt o.s.v. Och strax är det väl dags för mig att traska ner till bussen, skönt att det ser ut som om att det ska bli riktigt fint väder idag. Man kan ju alltid hoppas? (A)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0