Godnatt my darlings

Äsch, jag orkar inte bestämma mig för vad jag ska shoppa. Det blir bara så tråkigt då men jag vet lite vad jag måste shoppa och det är mest basic saker. Men ja, det behövs det med! ^^ Men jag tror nog att jag går och lägger mig istället. Är svin trött och jag ska försöka hinna med en massa saker imorgon. Bland annat fixa den fördömda uppsatsen för den är inte gjord ännu. Jag ska städa lite i huset + mitt rum. Ska försöka rensa min garderob också eller "mina" garderober. Har 3 stycken. Och det är ändon för lite plats! -.-

Puss och Godnatt med er <3

Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

Del två kommer upp snartie, ska börja om en stund :D

2009-04-11 @ 08:25:53
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0