Gomorron

Gomorron älsklingar
Just nu har jag "lunch" paus från trädgårds arbetet. Riktigt skönt att få slappna av lite grann, har jävligt ont i ryggen efter allt: "Rensa ogräset", "Kratta bort löven", "Sopa uppfarten" o.s.v. Japp inget lov för mig inte, men men. Det är värt det i slut ändan för då ska jag shoppa loss! Men ändon försöka spara en del till spanien resan, vill ju såklart shoppa kläder, skor och sådant roligt där nere också (A) Så ja, mina helger, lov och vardagar kommer bestå av mkt mkt jobb nu mera. Men det löser väl sig i slut ändan som vanligt! ^^

Ni får ha en underbar påsklovs dag, my darlings <3

Kommentarer
Postat av: emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!

98 kr/del från H&Ms webbshop :) älskar den!

2009-04-07 @ 17:17:39
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0