Ljuva vår mirakel

Nu har jag tittat klart på TV för ikväll tror jag ;) Ska kolla in lite på hemsidor, räkna på lite saker och sådant skojsigt. Eller att räkna är ju inte kul men ja ni fattar vinken ;) Jag tittade på Wipeout precis och det var synd att Lena blev diskad, hon var ju riktigt bra för att vara så gammal. Aja, det gick som det gick :)

Dem där byxorna från Bikbok har jag nog itne råd att köpa på lördag när jag ska ut och shoppa med mamma. Så dem får jag nog köpa nästa månad. Men vi får väl se hur det blir, mirakel kan ju ske. För det är ju VÅR! Älskade vår <3

Kommentarer
Postat av: emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!

På H&M :-) Vet inte om de finns i alla butiker, men annars går det ju alltid bra att beställa via internet om det finns storlekar kvar :-D ♥

2009-04-05 @ 21:47:22
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0