OMG! :o

Jag har försökt plugga lite grann men det gick inte så bra så jag tänkte lsäa igenom betygs grejjorna om vad man ska ha med i uppsatsen, checka så jag har allt o.s.v. så tror ni fan inte det står: Bra fakta med rubriks blablabla! Allstå en rubrik för utseende en rubirk för ditten och datten! Skit störigt och jag som har skrivit som en sammanhängande text. Får väl gå och fråga henne imorgon så snällt om det går bra ändon, hihi jag har ju faktsikt "förlängt den" (A) Om inte så får jag väl ta ut tummen ur röven och sätta mig och göra om den igen.

Klockan är snart halv elva. Inte speciellt mycket men jag har pluggat lite grann, tittar på TV men jag har ändon lite kvar att göra. 1. Platta håret (det håller hela dagen imorgon! skönt!) 2. Läsa min braiga bok, hihi ;) Okej, två saker då :P

Jag blev inte lide glad när mamma kom och sa att sist min bror och hans flickvän var nere i spanien så hade dem köpt en kräm mot bristningar. Dem krymper faktsikt! Helt otroligt. Måste helt klart köpa en (eller flera!) burkar/tubar sånna när jag är där nere. Inte snyggt med krit vita/ röda bristningar på låren och röven när man har bikini och är brun. Usch nej, dem ska BORT!!!!

Detta var sista inlägget för idag. Vi hörs imorgon, puss puss och godnatt mina älsklingar <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0