Pusta ut!

Nu är jag äntligen färdig med allt som har med städning att göra, SKÖNT! Så nu väntar jag bara på att kussen ska komma hit, vi ska njuta av solen riktigt mycket! Det är ju trots allt bara 3 dagar kvar på påsklovet (inräknat denna dag). Så nu tänker jag skita i att ändra min uppsats, iallafall för idag.

Medans jag väntar på att kussen ska komma hit ska jag fixa min naglar hade jag tänkt :) Ska köra på den narturliga looken den här gången. Annars brukar jag alltid måla om dem i någon käck färg som rosa (en massa olika nyanser finns det ju!), svart eller någon annan söt färg. Men nej, narturligt får det bli! :)

p.s. Glöm inte att passa på att fråga någonting nu medans det är frågestund! ^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0