shit; mitt huvud!

Godmorgon eller Godkväll (?)
Fyhelvete vad jag är trött. Jag och Rambo låg och kelade lite i sängen, och helt plötsligt vaknar jag upp tre timmar senare. Helt slut i huvudet är jag också, vet knappt var jag är. Jag tror att det beror på att kussen och jag var uppe tills fem igår morse och sov till åtta. Ja, det har förmodligen med det att göra x).

Pappa har precis fått fyr på grillen så snart ska vi börja grilla. Kyckling blir det. Vi får akta oss för glasbitar men annars ska det blå gotti gott gott! ^^ Så nu ska jag ta och äta lite bye bye :)

Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

Nu har jag svarat på din fråga :-D

2009-04-10 @ 22:19:01
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0