Sol ohh härliga sol!

Godmorgon Bloggen.
Jag är så ledsen att jag inte bloggade igår över huvud taget! Men nu ska jag berätta om dagen igår iallafall :) Dagen började med skolan, det var min, Hannas och Angelicas tur att hålla i idrotten. Alla trodde vi skulle ha dans så dem flesta kom inte dem fegisarna! Så ja, vi hade ju inte det igentligen ;) Haha spökboll och lite sådant roligt ^^ Japp, vi fick bra betyg på uppgiften iallafall. Efter det tog vi stadsbussen till stan och väntde på bussen där. En tant i 64 års åldern kom och snackade lite med mig och Angelica. Hon vad riktigt trevlig och precis innan hon skulle ta bussen fick vi en 50 lapp av henne. Så snällt! <3 Efter det hade vi värsta tur dagen. Hittade pengar över allt! Dem praktiskt taget bara trillade in! :) Min kusin kom hit så vi spelade lång boll och kort till långt in på kvällen. Vi hade jätte roligt! :)

Idag har jag inte så mycket planerat. Ska få klart min nedrans uppsats och sen vet jag faktiskt inte. Ska väl ut och sola mig i det härliga vädret! :) Ni får ha en underbar dag och njuta av solen!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0