Thank you daddi <3

Hihi, har suttit här och shabbat med pappi lite granna. Jag ville trävtta & städa båda bilarna för 400 kr sammanlagt men tydligen tyckte han att det var för dyrt så det fick bli 200 kr för båda två. Aja lite grann i allafall? :) För då är dem skyldiga mig 700 kr till nästa månad + dem 630 kr som jag får för städningen. Det blir ganska mycket jue! ;) Då ska jag iväg och shoppa loss lite skor, bikinis, baddräkter, solglasögon och lite sådant skojsigt som kan behövas till Spanien resan. Längtar sjukt mycket dit alltså. Kommer bli så gymt kul! hela bil resan ner går väl på ca 2 dagar men det är lungt för mig. Vi kommer ha kul på vägen ner + att man får se mycket mer när man åker bil ner än när man flyger ner. Och fresten så är jag rädd för att flyga, planet kan ju störta eller vad som helst?! Visst, bilar kan krocka men det är fler som överlever krockningar än när ett plan störtar ellerhur? Så smart jag känner mig :)

Nu ska jag ta och titta lite på TV för det har jag inte gjort idag! Hörs senare ikväll älsklingar! <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0