Våldtäckterna ökar!

asf

Våldtäckterna bra ökar och ökar, det enda man läser om i tidningar nu mera är ju om att en massa kvinnor och unga flickor bli våldtagna. När ska männen förstå vad dem krossar?! Själv vågar jag knappt gå ut nu längre när det är mörkt, inte själv iallafall. Men vet ju aldrig om det ska komma någon läskig "gubbe" bakifrån eller hoppa ut genom en buske. Ens eget liv blir lidande och speciellt om man blir offer för denna hemskhet. Men det känns ju ändon lite tryggare med pepparspray i fickan och själv har jag också en larm sak som jag kan dra ut en nyckelring i från så pipper den jätte högt. Den går jag aldrig någonstans utan. Känner mig ändon ltie säkrare med den :) Men man ska ju faktsikt kunna gå ut på gatorna när man vill. Mitt i natten som mitt på dagen, inget ska behöva hända oss kvinnor! Vi måste på något sätt sätta stopp för detta, men hur?

Kommentarer
Postat av: evelina

svar: vad bra ! Jo det är fint :)

2009-04-09 @ 00:28:23
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0