090210

Hejsan allihopa :)

Vollybollen gick bra faktiskt, vi blev inte sist! X) Vi låg 1;a på listan över alla lag som var med även killarnas, men sen blev vi bara 3:a av tjejernas lag för alla i laget trodde att vi redan hade vunnit och att dem inte behövde jobba. Men ja 3:dje plats är ändon rätt bra :) När jag kom hem var jag döds trött, gick ut med älsklingarna och sen åt jg och kollade TV men jag somnade vid TV delen. Vaknade precis och jag orkar inte lägga in bilderna på datorn just nu så jag lägger upp dem antingen ikväll eller imorgon.

Just det imorgon är det ju den 11 Frebruari och även min gammel mormors begraving. Och det som skulle bli snöstorm i natt. 20 Centimeter snö skulle det bli, hoppas inte det för det är ju inte så kul att gå i kyrkan i fin skor genom 2 dm snö. Ska även plocka fram kläderna till det. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, det får ju inte vara något som är för ljust eller rött. Och jag har ingen svart kläning.. Tja kanske får låna en av Sis vi får väl se :)

Fresten idag är det ju den 10 Februari och min kusin Tobias fyller 14 år idag. Hipp hipp hurra! Grattis Kussen ;) <3 Och grattis till 3:dje platsen på vollybollen i kill lagen :) <3


Vi hörs allihopa, ni kommer få er ett gott skratt sen när ni ser hur jag såg ut idag XD

P.S. Jag tycker ni börjar bli dåliga på att kommentera! -.-

Kommentarer
Postat av: Emilia

jaaaa:D vi kom tre:a vi kämpade bra...////Emilia XD

2009-02-10 @ 19:24:58
URL: http://vet .ej .com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0