090222

Vad har ni hittat på under dagen då? :) Något skojjigt kanske ;) Själv har man suttit bänkad framför TV:n mesta dels av dagen. Ätit lite gott och kelat med min lilla älskling <3 Smsat med en massa folk och blivit mycket bättre känner jag. Skönt, ska nog till skolan imorgon. Även om lektionerna är trista så är det roligare att vara i skolan och träffa kompisarna än att vara hemma och gå runt i huset av tristes.

Innan idag så bestämde mamma och pappa sig för att dem skulle renovera källaren, (ingen överraskning precis). Och så frågade mamma mig om jag ville ha en av telefonerna på mitt rum. (OFC JAG VILL?!) Men när jag ska sätta i kontakten, gissa vad? Den är sånt fett konstigt uttag man måste ha och mitt sånt sitter bakom mina gaderober! Snacka om att jag blev lite lack. Fett störigt var det iallafall. Och som om det inte var nog med det. Nu när jag äntligen har tjänat lite pengar och ska köpa en väska på Nelly.com som jag velat ha hur länge som helst, gissa vad? DEN SÄLJS INTE MER! SÅÅÅÅÅ STÖRIGT! Jag dampade loss i hela huset asså. Så det blev ingen telefon, ingen väska för mig inte -.- Så förhoppningsvis har ni haft en roligare dag än vad jag har haft.

Nu ska jag ut med vovvarna, hejsvejs <3




Fresten, om ni vet någon bra shopping hemsida så skriv den! :D <3

Kommentarer
Postat av: joyce

Hey vill du vinna en Christian Dior Addict 2 Gift Set ? OM du vill det så var med å tävla nu sötnos :)



kram

2009-02-22 @ 20:03:14
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0