090226

hejsan :)

Jag vet att det har varit lite dålig uppdatering på sistone, men vet ni vad? Jag lover att det ska bli mycket bättre :) Detta har iallafall hänt idag (mer en sammanfattning):

- Tandläkaren, min mun blev blåslagen, och jag skojjar inte det blöde riktigt mkt! Spottade blod i en timme! O.o
- Skolan, Blev färdig med min nalle på Sy slöjden.
- Får reda på att vi ska ha prov i SV nästa vecka. (OHH NO!!!)
- Skolan slut och jag & Kiiskilott åker iväg till dansen.
- Hemma med familia & Käka pizza ^^
- Och nu sitter jag här .

Och ni kanske undrar varför jag gjorde en sammanfattning? Jo för jag har inte tid just nu att skriva blogg igentligen. Har flera läxor till imorgon, skriva klart min bok ressension(stavning?) som ska vara inne, plusss jag har prooov imorgon och har knappt pluggat till det.



Här är nallen som jag gjorde på slöjden :) + Min outfit från igår OCH! Lite av bilderna från Kalmar! :D hittade ju USB kablen x)

nalle  kusin ( Liten bild av kusinen Tobias då rå ^^ )
Ngn bild 1Ngn bild 1Ngn bild 1Ngn bild 1


Vi hörs , Puss och kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0