Begravning...

Rest in peace gammelmormor! Begravningen var riktigt hemsk. Alla grät och när jag och min familj skulle gå fram till kistan och lägga varsin blomma så började jag storm gråta. Ja det var riktigt hemsk, jag viste helt enkelt inte vart jag skulle bli av. Men ja, på mig hade jag en vit shorta, svarta byxor. Ni får se bilder sen för jag har verkligen inte orkat blogga eller lägga in bilderna. Men jag hoppas ni förstår.

Efter begravningen blev det fika hemma hos mormor. Riktigt mysigt och trevligt. Pratade med Sara och några andra kusiner. Dem ville velta lite om mina framtids planer och sådant. Ja, vi hade en riktigt trevlig stund där uppe. Vi stack därifrån vid cirka 1 tiden. Och så har jag varit med Tobias resten av dagen. Varit ute i snön och åkt pulka (SKIT KUL!) och lite sådant kuligt! ^^  Just nu sitter jag, Tobias, mamma och pappa och tittar på Arga snickaren. Den/det är faktiskt ganska bra :) Och som sakt så orkar jag inte lägga in bilderna idag så jag gör det imorgon efter skolan och läxorna.

Vi hörs, kramar Emma ;)

Kommentarer
Postat av: maja

uscchhh, hur dog hon ? gammal eller caner eller något annat ?



förstår hur du känner dig, hände samma sak med min morfar, när jag och min familj skulle lägga varsin blomma på hans kista så grät jag så mkt att jag nästan la mig ner på marken . :'(



hatar döden . :@



finns här emma <3

2009-02-12 @ 20:37:23
URL: http://majathelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0