Blogg design ;)

Tjeniiis Peniis ;)

Har precis hjälpt älsk med bloggen :) www.angelicavalente.blogg.se så ser hennes nya layout ut nu :) Varsågod bästish <3 Vad tycker ni om hennes layout? Kommentera den här och hos henne :) <3

Just nu sitter jag med ett coca cola glas och kollar på tv medans mamma har sin syster och hennes man hemma så dem och pappa sitter och pratar om såna trista saker. Igentligen så skulle jag ju inte vara hemma idag så mamma tyckte jag förstörde hennes planer för kvällen dem ville ha BF. Vem säger BF lix? Det betyder Barn Fritt. Haha x) Ska nog ta och plugga lite till No provet också :) Vill inte komma hem med dåligt betyg på den även om jag bara går i 7.an och vi inte får betyg men mamma blir inte så glad om jag inte får bra resultat på provet.

Godnatt allihopa ;) <3


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0