Don't you wish your girlfriend was a freak like me..

Goddagens darlings! ;)

Just nu sitter jag framför TV:n med sockerlösning i håret x) Skulle pröva det inför imorgon då vi ska ha vollyboll tunering på skolan så vi ska klä ut oss (A) Mitt lag ska vinna!!! Haha lägger upp min outfit som jag ska ha imorgon, imorgon x) Ni kommer skratta ihjäl er!

Morgonen började bra, åkte till skolan och allt var bra. Grattis till Jenny och Frida som fyllde år <3 Jenny - 13 och Frida - 14. Båda blev äggade, och jag var nära på att bli äggad när jag försökte skydda Frida. Med andra ord vi hade en galen men rolig dag! På gympan var det vollyboll och jag freakde ut inför 9:orna och dansade på plan, försökte ju distrahera andra laget så att vi skulle vinna ;) Ska göra det imorgon igen, känns bättre när man skämmer ut sig och förlorar än att man bara står och glor och förlorar. Men jaja förlora kommer vi inte göra för dem andra lagen kommer vara upptagna med att skratta ihjäl sig åt mig en punkare som dansar. (Ska vara utklädd till det). Kan ni se bilden framför er? Jag kan det! XD Min outfit idag bestod av ett par av min brors mjukis byxor, en tjocketröja oh en bandana :) Inget smink för mig idag, provade en dag utan och det gick bra ingen utom Frida märkte det ;) Så ser väl inte så dum ut utan x) Hur mår ni fresten? Själv mår jag bra, fast har träningsvärk i rumpan och benen! O.o Sen badmintonen igår troligen, över anstängde mig väl under denna veckan. Har ju kommit igång med träningen igen! :D

Ni får ha det super! För nu ska jag ta och göra mig någon macka, en kopp te och sätta mig vid TV:n eller något :) Baii Baii mina små sockersöta choklad kaniner! :'D *dregla*

Kommentarer
Postat av: maja

uschh, stackars angelica . :(<3

2009-02-09 @ 18:09:16
URL: http://majathelin.blogg.se/
Postat av: Hanna

asså , jag är jättesugen på att se hur du kmr att se ut imorrn ;)

2009-02-09 @ 19:32:26
URL: http://hannakiiski.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0