Fettisdagen :)

Har precis fått lite mat i mage, äggakaka och bacon :) När vi satt och åt bestämde jag, mamma och pappa att vi snart skulle disskutera om hur mycket jag skulle få i månaden (pengar) och när jag ska få mitt barnbidrag. Själv hoppas jag på ca 800 kr i månaden och barnbidraget nunununu!! :) Men ja vi får väl se hur det blir ;) Ska gå ut och disskutera det med dem nu så det är gjort.

Och så klart kunde jag inte undgå att se att Haléns katalog har kommit. Satte mig direkt med en bläckpenna och tittade igenom och kryssade för det jag ville ha. Ska beställa det så fort jag har pengar igen ^^ Men först ska jag beställa från H&M, en maaaassa underkläder. :) <3 Man måste ju ha det?! XD

Ha en bra fettis dag <3


Kommentarer
Postat av: Mini

vrf köper du inte det i affärerna ? ;P asså h&m då ;)

2009-02-25 @ 16:31:14
URL: http://hannakiiski.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0