Gomorron Gomorron

Godmorgon på er! :)

Idag hinner jag skriva i bloggen på morgonen. Brukar ju inte hinna det för det mesta. Men ja idag hinner jag ju som sagt ^^ Hur mår ni idag? ;) Själv sitter jag och fryser! Det är sviiin kallt!! Ska ta på mig skit mycket när jag ska ut. Vinter jacka, halsduck, mössa, vantar ja hela köret! Även om jag inte trivs i mössa men ja det får väl gå det också :)  Usch nej bara tanken på att jag måste ut i det kalla vädret och gå ändan bort till bussen för att åka till skolan är ingen lockande tanke! HAr den längsta dagen i skolan idag. Slutar klockan fyra. Men jaja vi har iallafall några roliga lektioner idag. T.ex. Elevens val (för där har jag BILD!) :D Öhm.. Ja det var nog den enda roliga lektionen idag x) Aja, bättre det än ingen? XD

Angående min outfit varje dag. Jag försöker fotografera den, men jag hinner inte varje dag. Och när jag väl gör det så blir bilderna helt katastrofala! Men jag ska försöka bli bättre på det (A) I promise!

See Ya later

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0