Good evening

Hejsan Svejsan.

Har precis kommit hem efter en ganska lugn skoldag. Plugg och fika är en perfekt kombernation! Det lbve det nämligen direkt för mig när jag kom hem, efter hundarna såklart ;) Så nu har jag inte mycket kvar som tur är, har en del läxor och prov denna veckan men dem ska väl gå hyfsat bra hoppas jag. Och i helgen ska jag ta mig tid till att roa mig riktigt mycket, det förtjänar jag efter en hård vecka i skolan x) Jaccusi, ansikst & fotmask. Ohh jaa jag längtar redan!

I natt fick man inte sova så länge, plog bilen kom och skulle ploga vägen, riktigt störigt. Så fick inte många timmars sömn och tro mig det fick inget bra resultat under ögonen! Försov mig såklart och slöade på morgonen, det är ju faktiskt första dagen efter lovet. Och när jag är färdig och tittar på klockan. "HERREGUD!" skriker jag.  För klockan är 07.52 och min buss går 07:55, jag skulle alltså inte hinna springa ner till den. Men min älskade SIS och hennes pojkvän skutsade mig till skolan som tur var :) Ja och nu sitter man här som sagt x)

Nej men nu ska jag plugga lite till, vill inte få dåligt resultat på provet ;) Kram EMMA !! :')

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt :)



Hoppas du har haft en grym måndag en så länge! Ha det bäst nu.

2009-02-23 @ 17:52:22
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: s

cool

2009-02-23 @ 18:20:48
URL: http://shadiii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0