Good Night everybody <3

Godkväll på er.

Skolan idag var väl helt okej, bygga hus på No.n och måla på bilden, roligaste som finns x) Glömde tyvärr att fotografera mina bilder :( Ledsen <3 Aja. Efter skolan mötte Chrystian upp mig på vår gammla skola. Så vi gick hem till honom och kollade lite på film, åt chips och drack en massa coca-cola :) Jag som längtat så efter coca blev ju hur glad som helst. Klockan sex var jag tvungen att gå hem, äta middag (ostkaka) mums! Och tittade på film med mamma och pappa. Och där blev det ännu mer coca då mamma köpt hem för jag hade längtat så mycket XD Igår berättade jag ju att jag skulle disskutera med mamma och pappa om min "lön" och mitt barnbidrag. Vi disskuterade lite grann och kom fram till att dem själva skulle disskutera med varandra innan dem bestämmer sig helt. Så jag får vänta lite på svaret, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Så det dröjer nog inte så länge innan jag kan köpa dem sakerna jag kryssade för i dem olika katalogerna. Roligt :) Funderar på att köpa en skin jacka också. Men är inte helt säker ännu ^^ Vi får väl se hur det blir.

Dagens outfit består av:
Polo t-shirt (en polo med korta armar som en t-shirt.) Färg: Grå  Affär: Amisu
Mörkblåa jeanse - BikBok
Jag fotograferade faktiskt en bild på outfiten idag men så är min USB kabel borta igen, blir så förbannad över att jag ska vara så slarvig!

Tänkte plugga lite innan jag går och lägger mig så vi hörs väl imorgon.

Puss och godnatt

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0