HOT!

Tjeniis Peniis ;)

Gick iväg innan för att plugga till NO provet som igentligen skulle äga rum idag. Pluggade i sådär 3 timmar. Efter det ringer jag Angelica och vi börjar snacka om allt möjligt. Så kom det fram att vår lärare hade lurat oss att det helt plötsligt inte skulle bli något prov. Pluggat i onödan!!!! Med andra ord jag blev helt pist off! Men ska iallafall till skolan imorgon.

Middagen idag blev Wokat, i vanliga fall älskar jag wok! Älskar dem små wokade majs kolvarna, dem är så läckra! :3 Jag lassar för mig med massor av det wokade, lite ris och sådant. Tar en full mun och det börjar bränna i munnen på mig. Självklart var det min bror som lagat maten. Och ska jag vara helt ärlig så gick det inte att äta! Det kändes riktigt som om någon tänt fyr i munnen på mig! O.o

Ska ta och plocka fram kläder till skolan imorgon, packa väskan och sådant dylikt.
Ha det bra alla små rump nissar! :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0