Love, love, love!

Hittade precis ett gammalt antecknings block som jag skrev i 2005/2006 - 2008. Det innehåller dikter, om mitt liv. Haha och nu tycker ni väl att jag är konstig som skrev / skriver dikter om mitt liv? x) Men har faktiskt gjort det ända sen 2:an.  Dem flesta diktern handlar om killar och sånt :P "All guys is the same, they all plays the same game" Hade nog blivit dumpad när jag skrev den x)

Flikkan tittade upp i himmlen och fällde en tår
Tåren rann ned för hennes kind och föll
Den följdes av tusen rinnande tårar
Pojkken ser på och tittar upp i det blå
Han kunde ju inte förstå
Att flikkan grät för att hon honom inte kunde få...

Hehe hade glömt hur kul det var att skriva dikter, skrev den här precis ;) <3 OBS! Menar inget ont mot killar ofc! :) Och jag menar faktiskt en speciell kille med dikten (A) <3 Det är inte lätt att få reda på att den man älskar inte har samma känslor för en, att låtsas som om det aldrig hänt i skolan, att se honom i öngonen, att ens tänka på honom. Jag vet, för jag upplevde det själv för några veckor sen. Men jag slutar inte älska honom för det, kanske en dag han får känslorna för mig. Man kan ju alltid hoppas ;) <3

Vi hörs!

P.s. Jag vet att det stavas: Flicka & Pojke men jag skriver alltid Flikka & Pojkke i dikterna :D

Kommentarer
Postat av: maja

så bar dne var med flikkan & pojkken :D<3

2009-02-05 @ 19:51:44
URL: http://majathelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0