Misshandlad & Våldtagen

Gäsp, Godmorgon alla.

Förhoppningsvis är ni inte lika trötta som jag är, vaknade nästan precis. Och har bara precis hunnit va ute med voffsingarna. Och nu vill jag bara helst somna om! Att sova är nog en av livets största njutning. Jag hade kunnat sova hur länge som helst, var som helst om jag själv hade fått bestämma :) Hur mår ni idag fresten? Jag vaknade med huvudvärk, illamående och hosta. Har troligen feber också, men vad ska man göra åt det?

Discot igår var inget vidare roligt. Före discot var jag med Angelica och Chrystian som sagt. Vi hade ganska roligt där vi satt och pratade inne på pizzerian :) Discot började och vi var där i god tid, folket började komma och vi dansade lite grann. Inte för att DJ spelade någon bra musik direkt men det fick väl gå. Sen kom Felle och lite andra personer som vi inte kände över huvudtaget x) Men kvällen slutade inte roligt. En av personerna (Nämner inga namn) fick reda på att hans/hons bästa vänn ligger på sjukhuset i koma. Bästisen hade blivit misshandlad och våldtagen. Personen ifråga började gråta och sprang ut. Jag och Chrystian sprang efter för att prata med personen. Stackarn..

Efter discot blev det filmkväll med familjen. Vi får The girl in the park. Den var faktiskt as bra. Men fattade inte riktitg slutet, var det hennes dotter eller inte?! Ni som sett den och vet får gärna skriva det :) Aja, sen var klockan mycket och jag somnade som en stock. Och som sakt så vaknade jag nästan precis. Men sov morrnarna kommer inte vara för evigt. På Måndag börjar ju skolan igen /: TRÅÅÅÅKKIIIGTT! Men vad ska man göra?

Men nu ska jag ta och gå ner och titta på någon film, äta något gott och sådant. Ni får ha det så bra allihopa och ni som är sjuka som jag, Krya på er! :) <3 Och snart är det ju sommar och då slipper man vara sjuk! X)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0