Ny duschad och Go

Godmorgon Bloggen :)

Hur mår ni idag? Själv mår jag sådär. Har ont i huvudet och mår illa. Har precis duschat så känner mig lite bättre iallafall :) Har ni hittat på något roligt under fredagen? Själv var jag ju på bio som ni kunde läsa i förra inlägget. Länge sen jag var på bio så tyckte det var dags att gå dit, tog med mig Sara och vi njört riktigt mycket av den. Eftersom vi satt längst upp så var det lite roligt för varje gång någon av oss skulle på toa eller om Sara skulle sträcka på sig så såg alla hennes huvud på den stora vita duken. Och det vara bra 4 som satt längst upp och vi som trodde att det skulle vara fullt med folk inne på bion. Så det var riktigt härligt med inga små barn som skriker eller frågar: Vad sa dem, mamma? Sådant kan vara riktigt irriterande. Men det slapp vi i alla fall. Vi hade en riktigt trevlig kväll och det hoppas jag att ni också hade :)

Nu hör jag att lilla älsklingen kommer ner för trappan. Haha och det låter ganska högt för han liksom hoppar ner för varje trapp steg x) Men älskar man någon så gör man, och jag äääälllskar min lilla vovve! :) Ska kela med han hela dagen tror jag (: Eftersom jag inte ska till Fannie pga att jag inte mår så bra så får det bli lilla gubben istället <3

Ni får ha en rolig helg, ha det bra allihopa! <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0