Nyttig som man är (A)

Hejsan :)

Nu känner jag mig riktigt nyttig! Har precis kommit hem från Badminton med min kusin, pappa och bengt. Det var riktigt trevligt jag vann bara 1 gång med pappa alla andra gånger förlorade mitt lag haha x) Tack vare mig antar jag (A) Aja nu tänar jag lite mer än vad jag gjorde innan och jag tänker ta och träna ännu fler dagar i veckan. Badminton, löppning, dans och lite sånt :) <3 Ska ha en fiiiin mage till sommaren, kanske ska skaffa navel piercing så vill ha fin mage :)

Stackars Angelica (www.angelicavalente.blogg.se) fick sin knäled ur led? Så nu har hon bandage (stavning?) och kryckor. Så hon kommer inte till skolan imorgon. Stackare <3 Hoppas du blir bättre snart älsk! (L)

Ha det bra, ska mysa lite framför TV med familjen sen sova så godnatt (L)

Kommentarer
Postat av: maja

uschh, stackars angelica . :(<3

2009-02-09 @ 18:08:35
URL: http://majathelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0