Oh no ! :S

Har sprungit runt som en tock och letat efter en ny skol väska. Har råkat ta sönder mammas, så måste fixa den innan hon ser den. Så jag vågar inte ha den i skolan fall i fall den skulle gå i sönder ännu mer. Men får vänta tills på torsdag innan jag kan laga den, ska ha med den till Syslöjden då. Väskan som jag tog blev den jag köpte i sommras att ha som skolväska. En blå björnborg väska med brunt axelband och brun läder undersida. Inte jätte snygg direkt, men den får duga.

Vad har ni haft för er idag då? Själv har jag mest slappat och tagit det lungt.

Vet fortfarande inte om jag ska till skolan imorgon får väl se hur jag mår imorgon. Matte provet ska även äga rum imorgon på matte lektionen, så håller faktiskt tummarna på att jag ska vara sjuk imorgon x)

Vi hörs, hejdå <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0