Såå trött!

Godmorgon allihopa!

Så trött! Vill bara gå och lägga mig igen. Men nix pix måste till tandläkaren och fylla igen mitt hål. Bokade tiden kl 09.00 idag för 2 veckor sen men om jag hade vetat att det var lov den dagen så hade jag aldrig bokat den så tidigt! Man borde få sova ut på loven inte gå upp klockan 7 för att hinna vakna innan man får in en massa verktyg i munnen. Det låter inte så lockande direkt.

Vad ska ni hitta på idag då? :) Själv ska jag inte göra något speciellt. Plugga lite till tyska provet som är om en vecka. Annars blir det väl mest TV och datorn som gäller idag. Och måste fixa fram bilderna från resan också (: Nej men nu måste jag sluta, mormor står utanför och väntar på att vi ska köra iväg.

Puss och kram Emma och glöm nu inte att borsta tänderna ordentligt! :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0