Sjukling + plugg

Vaknade för ungefär 40 minuters sen. Med täppt näsa, en huvudvärk så det kändes som mitt huvud skulle sprängas och jätte ont i halsen. Så ja min dag började inte så bra direkt. Så för mig blir det slapp framför TV:n och en massa goda grejor. Så dagen blir väl inte helt förstörd :) Ska även försöka att plugga till proven men det kommer nog inte gå så bra har jag på känn x)

Har ni haft en rolig helg? Vad har ni hittat på för något då? :)

Ha en bra dag för nu ska jag fortsätta slappa ;) <3 *kramar*


Kommentarer
Postat av: Just

Naa, stackars dig! Har också huvudvärk. Tja, jag har varit på tonår i fredas och konfan. Igår så var jag med en kompis och nu slappar jag bara.

Hoppas du blir frisk snart!

Kram :)

2009-02-01 @ 13:45:23
Postat av: fireonyou

Aaw stackars dig att vara försyld.

2009-02-01 @ 13:54:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0