SKÖNT OM NÅGOT! :)

Skönt äntligen tillbaka från tandläkaren :) Tanden är lagad och utan bedövning (lite stolt är man ju). Skönt att det är över iallafall. Men ska till tandläkaren 2 gånger till som är planerade kanske fler? En om en vecka och en den 5 Mars. Den 5 Mars är det till tandregileraren (stavning?). Han ska kolla om jag kan få tandställning eller inte. HOPPAS! Jag vill ha tandställning faktiskt. För jag har 9-10 mm överbett vilket gör det ganska svårt att bita ihop ordentligt och tugga ordentligt. Aja, tandhyginisten ska man också till den 26 Februari. Sen är allt över hoppas jag iallafall :)

Ska försöka fixa fram bilderna så fort som möjligt idag :) Ska bara ladda klart mobilen så ska jag iallafall ta över dem bilderna jag tog. Vilket inte var så många men iallafall några x)

See ya all ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0