Snö

Snön har kommit ännu en gång och lagt sig på marken. Ett vitt täcke som lyser upp i mörket. Det glittrar som flera tusen stjärnor när månen lyser på det. Okej, snö kan vara roligt och låta poetiskt men faktum är att jag avskyr snön! Det är så kallt och ruggit. När jag var barn så älskade jag snön men nu vill jag bara ha värme & sol året om. Den ända tidpunkten på året som jag vill ha snö på är Jul afton. Då älskar jag snön, det ger en sån härlig jul känsla. Okej, jag kanske inte hatar snön så mycket men den måste väl inte vara så kall?! Om den hade varit varm hade det inte gjort mig ett dugg.

Till skillnad från mig så älskar Rambo snön. ( min hund ) Han älskar att springa om kring och leka där ute. Att rulla sig i den, gräva tunnlar, och ja allt som har med snö att göra älskar han. Och det är faktiskt kul att se honom så glad där ute när han springer omkring i trädgården och leker.

rambo 2

rambo 1

Är han inte ur gullig? :) <3

Kommentarer
Postat av: Just

2009-02-01 @ 14:56:23
Postat av: Just

Vilken sötnos! Håller med dig, hatar snö! Blött, kallt och slaskigt :( Men det är bara en vintermånad kvar nu ;)

2009-02-01 @ 14:57:26
Postat av: Jennifer

Söt hund!

2009-02-03 @ 11:45:49
Postat av: Alice

vilken sötnos!!!

2009-02-07 @ 11:33:00
URL: http://www.stallet.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0