Yes yes yes! :D

God.. eftermiddag? Bloggen ;)

Skolan var riktigt rolig idag, och då menar jag inte lektionerna utan rasterna! :) Plus den hålan vi hade idag. Har tagit igen det mesta från mina "sjuk dagar". Som TUR var hade vi inte matte idag, så jag slapp provet. Men det kommer väl när Marianne är frisk igen -.- I skolan idag hade jag på mig ett par gråa jeanse, ett vitt linne med ett tryck på baksidan : Don't leave me my angel, en svart och grå "t-shirt" och en kofta? med ett tryck där bak: du och jag för evigt eller så står det alltid. Inga bilder på det idag, och allt är köpt för väldigt länge sen så vet inte vart det är köpt x) <3

I morse kollade jag på Vakna med the vocie, iallafall så mycket jag hann kolla på innan jag fick springa ner till bussen för att inte missa den. Riktigt spännande att se Kenza på TV. Har ju bara sett henne på bild innan ^^. Och även om hon skrev att hon var skit nervös så tyckte jag inte att det såg ut som om att hon var det. Hon klarade sig mycket bra på sitt första framträdande på TV! ^^ Någon mer än jag som såg programet? Jag han iallafall se tills 7:45 innan jag sprang och tog mina grejor och kutade ner till bussen. Min buss går liksom 7:50 - 7:55 beroende på vilket humör min busschaufför är på x) Men jag han med den idag *stolt* (A)

Ska ta en gooood bulle (bakelse) och en värm härlig kopp te och kura ner mig framför TV:n ett tag tror jag (:

See you later alligater! :D <3

P.S. Det snöar igen! *buhu* :'(

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0