090305

Rise and shine my superstars
Jag har precis gjort mig färdig och ska strax sticka till skolan men jag hinner nog göra ett kort inlägg tror jag. Jag vet att många är nyfikna på tävlingen och många har frågat vad som ska vara priset också vidare. Men faktum är att jag inte vet det ännu. Jag har inte hunnit tänka så mycket på den. Men jag ska försöka gör det idag, I promise! Oh nej! Kom precis på att det är den 5 Mars idag och jag ska till tandläkaren idag igen. Eller nej till tand regelernaren (stavning?). Han ska kolla om jag ska ha tandställning eller inte. Men jag hoppas på ett Ja så jag inte behöver ha 1 CM överbett länge till. I want a Hollywood smile ! ^^

Obs, klockan är mycket. Måste kila. Ha det bäst ! :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0