090313

Goodmorning Sunshines!
Sitter här och väntar på att det ska bli dags att traska ner till den fula blå bussen. Är så otroligt trött idag, skulle bara kunna lägga mig ner i fottöljen och somna på stubben! Med andra ord, jag har inte sovit en blund som vanligt. Mika + Rambo = Figth . Eller lek, men sak samma. Så höll dem på hela natten, hoppas att när min sis flyttar att jag för en gångs skull ska kunna få sova lite då x) Hon tar ju med sig lilla Mika.

Bara tre lektioner idag, härligt härligt. Sen ska jag, Hanna åka buss och ha skojj där (: Efter det ska jag nog besöka min gammla skola igen. Alltid lika roligt att hälsa på gammla kompisar :) Sen blir det städning av hela huset igen, just det , det är ju fredag idag och min städdag. Men jag ska ju inte klaga direkt får jag faktsikt 600 kr för det :)

Igår på syslöjden blev jag "utslängd". Det började med att jag gjorde en filt till lilla Rambo. Skit fint mönster btw. Anne-Lie (läraren) sa att tyget måste vara på den sidan hela tiden osv. Så jag gjorde det. Men sen bara: Du har ju inte svängt i hörnen! Jag: Men det kan jag väl inte göra om tyget ska vara på den sidan hela tiden, äsch skit samma den blir bra såhär. För jag tyckte liksom om den. Hon: Det är inte skitsamma det är som om 2+2 = 5 i matte! Jag: Nehe, men jag vill ju ha den sådär. Hon: Ja men då gör du den inte här, du är inte välkommen hit mera! Helt seriöst hon måste ha damp. Sen blev hon pisst off på alla andra när dem inte sa vad jag hete. Jaja så nu har jag 2 ½ timmars håla på torsdagar. Kul men ändon inte, för vad ska jag hitta på när alla andra har lektion. Äsch jag kommer väl på något.

Nu måste jag rusa, ska passa på att städa undan lite nu innan så jag inte behöver städa så mkt senare. Puss Hej <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0