090315

Godmorgon Darlings
Jag sitter här i fottöljen och gäspar mig till döds. Har precis ätit en mumsig frukost, oboy mackor med ett glas oboy. Rambo sitter utanför rummet och gnäller för att han vill in hit hos mig. Men han får inte vara i storarummet :( Mamma ska helt plöstligt kastrera honom, fastän han är min hund?! Hon kan såå glöma det alltså! Han är underbar som han är, och jag vill inte ha honom kastrerad för då blir han så slö och inte ett dugg livlig. Nä hon kan helt klart glömma bort det genast för han är min hund och inte hennes. Om Nathalie inte vill att Mika ska få fler valpar så kastera henne då eller så får hon bära trosa. Min hund ska inte straffas för att hon inte vill ha fler valpar! Ohh, jag blir så förbannad på dem.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0