090316

Idag har jag inte hunnit uppdaterat något, tyvärr. Har inte haft tid till det. Har planerat en massa som ska hända i veckan. Jag ska bland annat klippa mig imorgon, köpa det mesta till festen. Och så finns det en massa till att göra den här veckan. Lite stressad är jag, men det ska nog gå bra :) Vad har ni hittat på idag? ^^ Själv har jag bara varit i skolan, fixat en födelsedags present till Angelica som blir 14 år imorgon, Och lite annat grejs. Känns skönt att vi ska ha studie dag på onsdag. Kommer försöka hinna med att plugga tillräkligt för ett VG på Engelska provet som ska vara på torsdag, färga mitt hår och köpa kakor till festen uppe i Åstorp. Ja som sakt, mycket att göra och jag är inte lite stressad.

 Ja snart ska jag gå och äta Kyckling Gryta med Curry, Mums vad gott det ska bli ;) Så ska jag nalla lite av min systers vindruvor, är så sugen på det nu när dem ligger framför näsan på mig mitt på bordet. Ohh det gör mig galen! Är så sugen, kan inte stå emot länge till. Måste fixa till mig lite sådana nu, puss vi hörs lite senare tror jag.

i love you my darlings


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0