090323

Godmorgon älsklingar.
Tyvärr har jag inte hunnit blogga på hela 4 dagar! Det har varit så stressigt med mitt party o.s.v. så jag har helt enkelt inte haft tid. Men nu har jag det :) Och jag tänkte lägga upp lite bilder på hur mitt hår blev och lite sådant smått och gott. För det var ju faktiskt ett tag sedan jag la upp bilder på bloggen. Är inte helt bra på det men det ska jag väl kunna ordna.

Mamma är helt trött på Mika & Rambo. Så nu ska hon sälja dem säger hon. Men inte min inte. Han ska stanna hos mig för alltid! Mamma kan faktiskt inte bara komma in och tro att hon kan sälja dem utan vidare. Det är precis som om jag skulle gå och säga : Oh, jag är så trött på din matta mamma. Jag säljer den nu! Ohh, hon gör mig så förbannad alltså! -.-

mitt nya hårmitt nya hår 2
Jag kan både ha hel lugg och sne lugg ;) Toppen! ^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0