090324

Hemma från skolan och känner mig ganska trött och sliten. Men ska ändon ta i tag med mina studier idag. Har så klart ännu ett prov på torsdag. Matte, det tråkigaste ämnet som finns. Så jag ska plugga lite på det, börja skriva på min uppsats om chihuahua som ska vara inlämnat om 4 veckor ( då ska man även ta med husdjuret man skriver om till skolan, roligt! ), och göra en massa andra inlämnings uppgifter.

Hundarna är ju hemma hos min systers pojkvän. Skönt det känns att inte behöva gå ut i kylan för att gå på promenad. Men samtidigt så saknar jag lill skitarna otroligt mycket! Come back soon! Jaja.. Ska komma igång med studierna nu annars blir det väl aldrig gjort. Puss Puss.
P.s. Jag har väl blivit lite bättre angående att ha fler bilder i inläggen eller vad säger ni? ;)

bambo
Saknar min lilla älskling <3

Kommentarer
Postat av: MissCM

ååååh vilken gullig hund!

2009-03-25 @ 01:07:12
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Catrin

Vilken liten sötnos!

2009-03-25 @ 10:22:27
URL: http://catrins.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0