090325

Hemma från skolan, skönt! Och det är ju som säker alla vet våffel dagen idag! ^^ Och det har blivit mitt uppdrag att göra dem perfekta våfflorna till la familia. Det ska bli spännande att se vad dem tycker om mina våfflor ;) Ska ni också lagga en massa våfflor idag? Eller kanske något annat smaskigt? :)

Skolan var helt okej. Har fått två riktigt fula märken i ansiktet tack vare Lennart, Han skulle ta ett kort osm jag hade i handen och så kommer han med sina naglar i ansiktet på mig och ja ni kan nog tänka er hur det blev. Och tydligen ska vi ha matte provet i morgon i stället, Musik prov ska vi också ha fast på måndag. SHIT! Jag hinner ju inte börja plugga till ett prov innan det kommer ett nytt. Och den där uppsatsen, ja jo jag fick tid över på lunchen. Så jag gick över till biblioteket för att kika efter några böcker om chihuahua. Men sol klart så ska dem ha lunch just då. Sen hade jag inte mer tid till att gå dit så det blev inget jobb med den idag. Men jag fick även reda på att på fredag har jag bara 2 lektioner, SO & Tyska. Idrotten har blivit inställd. Jippie! Så jag slutar 10:25. Lyllo Frida har inte spanska så hon slutar efter SO:n, hon är itne välkommen på spanskan mer tydligen x) Jaja, så ska åka hem vid 11:12 och hoppa av vid ICA istället för vi skolan, måste till biblioteket i Marieholm för att låna boken istället. Och dem stänger vid 13.00 så tack och lov över att vi slutar tidigare, annars hade jag aldrig hunnit.

Ja, jag har glosor, prov och inlämnings uppgifter att plugga på så vi hörs senare antar jag ;)

my eye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0