090327

Godmorgon sol strålar! :)
Jag har precis tagit mig en kopp varmt te så nu har jag vaknat ur min devala. Skolan väntar nu om någon timme och bussen om 10 minuter. Riktigt drygt att åka buss i 45 minuter. Men jag har väl inget annat val. jaja, vad har ni hunnit med hittills? :) Själv har jag hunnit köpa ett par snygga byxor för endast 50 kronor. Ett riktigt kap ;) Köpte dem av min älskade syster x) Alltid älskat dem jeansen och ska försöka köpa lite fler av henne som jag tycker om. Speciellt ett par till, mitt absoluta favorit par! ^^ Lägger in bilderna senare, + dagens outfit.

Efter skolan blir det bibliotek, plugg och städning av huset som vanligt. Men det lönar sig! 800 kr på måndag är bara mina! ^^ Om inte mer? Har nog räknat fel lite här och där, jag är liksom inte något matte geni x) Men det löser sig nog. Nu måste jag rusa så jag inte missar min blåa fula buss. Puss Puss

Kommentarer
Postat av: bitte

vilket fynd

2009-03-27 @ 11:14:26
URL: http://lovemercury.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0